Egy 1500 kilométeres londoni repülőút alatt egy utas a saját testsúlyának megfelelő (56 kg, 73 liter) kerozint "éget el". Már amennyiben teljes a repülőgép kihasználtsága: ha ötből egy szék üres, máris 20%-kal romlanak az arányok (70 kg, 92 liter utasonként). A kondenzcsíkok lényegében üvegház-gázokból - szén-dioxidból, nitrogén-oxidokból és vízpárából - állnak: egy 1500 km-es repülőút során utasonként 518 kg szén-dioxidnak megfelelő káros anyag kerül a levegőbe.

Energiafelhasználás szempontjából minden utas szállításához 736 KWh energia szükséges, ami egy 60 wattos villanykörte éves fogyasztása. További érdekes adat, hogy ha a jelenleg adómentes kerozint is olyan ökoadók terhelnék, mint a "földi benzint", a londoni út ára közel húszezer forinttal nőne utasonként.
 
Részletes összeállítás a Tudatos Vásárlók honlapján.